E-katalog

Naslov detaljno

Naslov

Psihologija marketinga

Interpretator teksta

Dražen Puklavec

Nakladnik tiskanog izdanja

Zagreb : Target, 2007.

Nakladnik zvučnog izdanja

Prilagodba

Zaklada Čujem, vjerujem, vidim

Materijalni opis

1 CD; daisy - mp3

Nakladnički niz

Anotacija

Priručnik koji povezuje dvije discipline - marketing i psihologiju. Fokus autor usmjerava na shvaćanje potreba kupaca kroz psihologiju, znanost koja proučava mentalne procese i ponašanje. Upoznavanje potreba kupaca i otkrivanje njihovog procesa odlučivanja jedna je od glavnih zadaća psihologije marketinga. Knjiga kroz sedam poglavlja donosi pregled osnova marketinga, uloge psihologije u marketingu, potrošačkog ponašanja (s unutarnjim i okolinskim odrednicama), segmentiranja tržišta, pozicioniranja proizvoda, komunikacijskih procesa i istraživanja u marketingu. (KGZ)

Građa

audio građa

Povratak na naslovnu stranicu knjižnice

Povratak na naslovnu stranicu zaklade