Anotacija
Još od Adama Smitha jedno od učenja ekonomije glasi da tržišta teže pronaći svoju vlastitu ravnotežu na način djelovanja tržišnih snaga nazvan "nevidljiva ruka". U ovoj knjizi, dvojica dobitnika Nobela, George A. Akerlof i Robert J. Shiller proturječe toj ideji i tvrde da su emocionalne i psihološke smicalice koje se koriste u procesu prodaje faktori koji oblikuju ekonomije i tržišta. Ove obmane, umjesto da budu pokretači pozitivnih tržišnih trendova prema općem blagostanju, ljudima nanose štetu te su uzrok njihovih sve dubljih depresija. Kao stručnjaci za biheviorističku ekonomiju, autori na duhovit način opisuju jedan od paradoksa našeg vremena - ako je naša epoha jedna od najnaprednijih, zašto onda živimo životima koji su toliko opterećeni ekonomskim pitanjima. Ipak, nije sve tako crno jer nam autori također pokazuju i primjere u kojima je zahvaljujući obrazovanju i određenim regulacijama tržišta, bilo moguće zaštititi se od trgovačkih manipulacija i obmana.